صحبتهایی برای هم

روزنوشت برای تجربه های با هم بودن

صحبتهایی برای هم

روزنوشت برای تجربه های با هم بودن

  • ۰
  • ۰

امروز داشتم با خودم فکر میکردم که اگر من یک وقتی از یکی بدی ببینم چیکار میکنم....

۹۹ در صد ارتباطم رو با اون شخص قطع میکنم.

آره......

اگر اون یا من بخاد دوباره ارتباط برقرار کنه چی؟خیلی سخته و هیچوقت مثل قبل نخواهد بود....

حال داشتم در مورد خدا فکر میکردم اینکه مهمترین صفت خدا به نظرم ستارالعیوب بودنشه.این صفت هست که باعث میشه ما به عیبها و گناهان دیگران اشراف نداشته باشیم و بتونیم همدیگه رو تحمل کنیم..

حال اگه در حق خدا بد کنیم چی؟؟؟؟؟

این خدای بزرگ میبخشه و منتظر اون لحظه میمونه تا بطرفش برگردیم.

حتی اگه آخر عمرمون هم باشه اگه بسوش برگردیم گناهانمون رو میبخشه.

خداجون فقط شکرت خیلی زیاد.....

  • ۹۴/۰۶/۰۹
  • آرش نادیان

نظرات (۴)

خدا رو شکــــــــــــــــــــر
پاسخ:
ممنون از نظرتون.
خدایی که در این نزدیکی هست...
پاسخ:
بله.خدایی که در این نزدیکی هست کارهایی میکنه که باورش برامون سخته...
  • سیامک آزرم صوفیانی
  • سلام

    خیلی خوبه

    مایل باشید به تبادل لینک تشریف بیارین به وبلاگ بنده و خبر بدین

  • maede jooooooooooooon
  • واقعا خدارو شکر
    پاسخ:
    واقعا خداجونم شکرت....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی