صحبتهایی برای هم

روزنوشت برای تجربه های با هم بودن

صحبتهایی برای هم

روزنوشت برای تجربه های با هم بودن

  • ۰
  • ۰

واقعیت این هست که من تجربه وبلاگنویسی رو داشتم...اون هم کجا...بلاگفا....

شاید خیلی از دوستانی که الان در بلاگ وبلاگنویسی میکنن تجربه بلاگفا رو داشته باشن.یک وبلاگی که قطعی زیاد داشت و دیگه اینکه از خردادماه دیگه کاربرانش دسترسی به بلاگفا رو از دست داده بودن..

انبوهی از اطلاعات و تجربه هام رو در بلاگفا جا گذاشتم و برای خودم متاسفم که یکسال وبلاگنویسی خودم رو در چنین وبلاگی گذروندم....

بلاگفا از موقعی که قطع شد مدام پیغام میداد که مشکل از شرکت خارجی هست که از این وبلاگ پشتیبانی میکنه و دست آخر هم دیدیم که تمامی وبلاگها آدرسشون حذف و اطلاعاتشون پاک شد....

از وقتی که دیدم اطلاعاتم پاک شده دیگه نتونستم خودم رو کنترل کنم و با یک تحقیق کوچیک به اینجا رسیدم...خدا رو شکر راضیم و مهمترین ویژگیش هم اینه که عکسهامون رو هم میتونیم ذخیره کنیم....

در اینجا هم دوستان خوبی دارم پیدا میکنم...وبلاگنویسهای اینجا پخته تر هستن و میتونن دوستهای خوبی برام باشن...

دیگه اینکه از خدا میخام کمک کنه مطالب خوب و وزینی رو در وبلاگم بنویسم.

به امید حق...

  • ۹۴/۰۶/۱۴
  • آرش نادیان

نظرات (۳)

من هیچ وقت توی بلاگفا ننوشتم 
ولی امکانات بلاگ واونجا قابل مقایسه نیس 
ضمن اینکه یه جورایی بیان سرویس پخته تر وبا فرهنگ تری هستش 
لا اقل برای من تو این مدت کم جای خوب وعالی بوده با کلی از دوستای خوب
پاسخ:
سلام میم.
پس تجربه تلف شدن عمرت رو توی وبلاگ نداشتی.
پس یکسال از ما جلوتری...
امکانات بلگفا در مقابل اینجا خنده داره
منم دقیقا مثل شما بودم الان عاشق بلاگم
پاسخ:
سلام.اینجا فوق العاده هست و سرعتش هم خیلی زیاده...
me too.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی